2008年2月15日 星期五

金融股

有網友問筆者對中資金融股咁有信心, 係唔係筆者認為中資金融股唔受現時美國次按以及經濟放緩影響. 我喜歡金融股, 無論係中資, 本地, 歐美或者全球性的銀行保險等金融集團, 我對金融股的信心唔係因為我以為佢地可以對某些經濟環節免疫, 換句話說, 我買中資金融股, 唔係因為我以為中資金融股唔受美國次按影響. 事實上, 我一向預左無論什麼資金或地區的金融公司, 都會不斷遇到不同種類的經濟或者經營上的問題, 過去一百年, 全球發生左幾多野? 亞洲金融風暴, 石油危機, 戰爭, 天災, 經濟衰退, 阿根廷貨幣危機, 印尼俄羅斯的國債問題, WorldCom巨額會計欺詐, 安隆(Enron)破產倒閉, 等等. 唔使水晶球都知道, 未來仲有唔同種類的事情會發生, 導至銀行有壞帳, 保險公司有巨額賠償, 如果要擔心, 咁永遠唔使買金融股.

沒有留言: